أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها

أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها
اللى قالت على مروة الشربينى شهيدة المرجيحة ولا ده مش كفاية

الأحد، مايو 11، 2008

بالادلة العقلانية والصورة العائلية والاميل التوأم كلامك حقايق مش ظنون يا ريس ومدوننا ميضحكش عليهم

بعد الضربات المتتالية من كل الاتجاهات والالوان


قولت لازم اعيد حسباتى

اقعد مع نفسى اعملى دماغ جامدة

يمكن اوصل لشئ


جبت لتر كولا وقعدت امخمخ فيها


قعدت اهرش فى دماغى ملقتش حاجه
قولت يمكن لغوا الهرش فى الدماغ

وهرشت فى صبع رجلى الكبير


ووجدتها اخيرا وجدتها

انا اللى غلطان
ما انا بتكلم وبهاجم الناس
من غير اى دليل
والناس صعب تظلم حد الا لما تتأكد فى غلطان
انا يا ما اتشتمت ليه متهمتش حد
مش معنى المره دى يعنى
يعنى مثلا لما اتهمت قطة انها شتمتنى
ايه كان دليلى

اسمها عندى ده مش دليل

ممكن يكون مزور

اللينك باسمها فى الاميل


برضوا مش دليل
مش يمكن كانت تقصد حتى تانى ليه اظلمها

ما اتعلم من محمود رئيس نفسى


الراجل المحترم اللى ميقدرش يتهم حد الا بدليل حاسم وقاطع

الرجل المحترم دور على الباعث المستفيد

فى دليل اكبر من كده ولا ادانة ممكن يكون غير كده
انا لما ظلمت قطة وفكرت انها شتمتنى انا وعاشقة النقاب

كنت غبى مدورتش عن الباعث المستفيد

وميين اللى زعلان منى ومنها ومتغاظ وداخل يشتم


كل اللى كان دليلى اسمها ولينكها
لاكن لو دورت على الباعث المستفيد



كانت قطة اخر القايمة اكيد
نورنى يا ريس خلينى اتعلم
ايه تانى


اه خلافاتك مع المدون
دليل تانى على شتمته ليك


خلافاتك القديمة اللى من شهور
انا بجد موجوع من ظلمى لقطة







انا خلافاتى معاها جديد مش قديمة


لما تكون قيمة ممكن تشتمنى بس وهى طازه كده

صعب ومستحيل تشتم



حتى كده من غير دود
ومعاه حق برضوا المدون اللى يقول سافلة


باسمه وبلينكه
هيكتب ايه لما يخش زى الحرامى ويشتم

نورنى يا حودة يا ريس كمان
الدليل بقه الكبير بقه اللى لا شك فيه

اللى شتم جى من عند الاخ


اظن اكتر من كده دليل ايه

جى من عند الاخ يبقا هو

انا بقه لما ظلمت قطة

شوفتها كانت جى منين

الشتيمه اه باسمها ولينكها
بس مشفتهاش جاية منين
الاتجاه الجاية منه شئ مهم
مش مهم اللينك والاسم
المهم الجهه اللى جاية منها

والطامة الكبرى


ان قليل الادب (أنا) شكر واحد شتم
بدل بيشكر اللى شتم
يبقا اكيد بيشتم برضوا
واكيد لاسباب كتيرة العقل يقبلها

ومقنعه شايف ان قطة مش اللى شتمت
وحتى لو شتمت
شتمت شخصى (مشفش الشتايم بيستهبل يعنى)

وبديهى اللى شتم هو اللى شكر

اما شخصين يعنى
واحد يشتم وواحد يشكر

كلام غير معقول
بجد يا حودة مقنع بجد

وكلامك اى بهيم هيفهمه ويقتنع بيه
امال البنى ادم هيعمل ايه

نيجى بقه للدليل اللى ولا فى شك ولا استهبال

شتم باميل مش اميله ده مش غبى
اميل شبه اميله توأم اميله


الغبى بدل ما كان بيشتم باى اميل

اختار يشتم بالتوأم بجاحه بقه

وناسى الغبى ان التؤم التانى موجود على البروفيل


بجد لو فى جائزة نوبل فى النصب سورى اقصد
تجميل الادلة وضبطها هدهالك يا ريس

وعلشان نفهم اكتر هقتبس الجملة دى من حودة حبيبى


ممكن يقولك هو معقوله اعمل ايميل زى بتاعى
علشان اهاجم بيه حد بالضبط زى الافلام العربى لما كانو
بيقولوا اامن مكان تستخبى فيه وانت هربان
جنب القسم علشان محدش حيدور عليك هناك

بجد
صقفة كبيرة على الذكاء الحاد



تصفيق حاد ياجماعة


اميل شبه اميله
فى دليل اكبر من كده
وعلشان نتاكد انه هو

ادى البرفيل بتاع الفيس بوك


وادى صورته

يعنى الادلة بالصور

شايفين الاجرام اللى على وشة


مجرم بجد رئيس عصابة

مش انا عمال اجيب فى صور
من البلوج بتاعى واجيب الشتايم
واورى الناس اسم ولينك قطة
على الاميل

ده دليل الناس تحس براحة ضميرها لما تعلق


طيب اجيب صورتها زى محمود

كده يبقا دليل



يا ولا الاية


بصراحة اللى يشوف الاميل اللى شتمك
والبرفيل بتاعى والاميل بتاعى
هفهم من غير تفكير

ان انا اللى شتمت

تصدق انا اقتنعت عن نفسى
شوف قوة الادلة عملت فيه ايه
ممكن اخد درس فى الادلة
احس كل الادلة بتعتى لينكات واسامى
على البلوج بتاعى

حاجات بصراحه اى حمار هيفهم انها غلط
وممكن تتزور
لاكن الادلة بتعتك واووووووو

فظيعة


كفاية الادلة دول كفاية
كفاية حرام كفاية حرام

اه المحترم محترم

بينصحنى رغم كل الادلة

صحيح معاه حق هو دافع عن قطة مش لانها قطة

مش بيفرق معاه نوع الحيوان


هو دافع عنها علشان حرية الراى
ولو عرف بادلة زى بتعته كده
انها بتشتم

ممكن يرفع قضية ويطالب بتعويض


احقاقا للحق انسان محترم جداا

وصحيح ليه بعرض شتايم ملك الكبدة وزعيم المش عارف
ايه يعنى علشان دخلوا باساميهم

ايه يعنى علشان صحاب قطة


ايه يعنى عاوز تقول دول اصحابها

ودى الفاظهم ودى اخلاقهم

معلش يا ريس
مش عارف ان كل واحد متعلق من عرقوبه
وانهم اصحابها اه
بس هى لا يمكن ابدا

تطلع لفظ من الالفاظ دى مهما حصل



ولو طلعت عمره ما هيكون باميل تؤأم أميلها


وقليت ادبى خليت التدويين قعدة حريم

ومالها قعدة الحريم


على الاقل طرية وناعمة

ونفاق



ايه بالذمة التدوين فيه نفاق

الناس بتراعى ضميرها فى كل كلمة


معلش بقه يا ريس
التسرع وظلم الناس عادة وحشة

والواحد كان لازم يجيب دليل اكبر من اسمها اللى عندى
ولينكها الموجود على الاميل باسمها

كان لازم ادقق زيك واتحقق
والادلة اللى حضرتك جبتها يا حودة
كل دليل منها ادانة للى شتم


امال الناس دى صدقت ليه
مش لازم يكون دليل قاطع
والناس ليه مصدقتش ان قطة شتمت

نفاق
غباء
استهبال
صحبه ولمه



كراهية لشخصى



سمعتى الوحشة وانى بضحك على البنات



(هو فيه بنت يضحك عليها اليومين دول)


لا طبعا كل ده كذب


لان دليلى وهمى
شكر يا حودة
يا ريس حودة
الدرس وصلى كله وفهمت
ان مصر الجميلة الطيبة
بناسها الحلوين الحقانيين
اللى عمرهم ما يقبلوا يعيشوا مخدوعيين
ولا يكونوا يوم مغفلين

لسه مليان خير باللى زيك
اللى ممكن يضحكوا على اتخن تخيين

وبوستك اللى كله كذب
والفليم بالنسبالى واضح والتمثليه مهروشة
اصل محبكتش المدون يشتم فى الوقت اللى اتشتم فيه
ويشتمك انت يعنى


طب معملهاش من زمان ليه
حبكت دلوقتى

وقطعت قلب الناس بتركك الكاذب للتدويين



والنداءات كتريت فى الاذاعة



محمود رئيس نفسى



الدواء فيه سم



يووووووووووووه نسيت



التدوينه كلها قعدة وصحبة لا تمنع نفسك



من هذه التسلية



وقعدة الحريم



فليم قديم انتى غاوى افلام
بجد تنفع مؤلف كتب رخيصة

يصدقها السذج والهبل والمغلفيين

اخر حاجه بقه




الهى تتحرق دنيا واخرة



بكذبك الواضح للاعمى






وارفع قضية على مكان مثلى



اللى عمال تزيد وتعيد فى كل شوية



انت وهو طظ فيكم




وخليها تنفعك بقه



وقول ساعتها انا ضعيف قصاد الحريم




اخر حاجة


بشكر بجد عاليا وبوستها وتحدثها الدائم للاحداث
والوصف التفصيلى لكل حركة وكحة من محمود

واحلى تحديث عجبنى
كشف محمود للشخصية القذرة اللى شتمته
وبشكر كل اللى علق وقال كلمة فى حقى وسخة
وكل من عمل بوست تضامنا مع محمود
وكل من اتفرج على شتيمة قطة
وسكت واتكتم
واللى


بررها الشتمة
واللى قال هى حرة انا مالى
وهو بيتكلم بالدين دايمن

والشكر الكبير والعمق
لقطتى وبطتى

اللى هفضل اهزقها طول ما بدون


وكل يوم حد هيكشفها على حقيقتها

وزى ما غلطت مرة وشتمت باسمها عندى
يمكن مرة تحب تفقع زنبة فى حد
او توقع بين حد وحد

وتبعت الشتمة باسمها


الكولا خلصت

نلتقى مع اللتر القادم

هناك 19 تعليقًا:

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

يا اخ حسام ازيك
بص اللي عاوز يصدق يصدق اللي مش عاوز هو حر
تلفيق الحق بالباطل واضح وفيه رب وفيه اخرة وفيه حساب وبكرة نشوف بس ساعتها تقول ياريت اللي جرى ما كان
الواضح فاضح وبكرة اللي عامل مش مصدق لما يطوله من السب جانب لما يخالف الافكار الفولاذية ولا يدوس على طرف افكارها هيقول حقي برقبتي
وربنا يهدي الجميع يارب
تحياتي

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
nonoymm

ما بلاش انتى تعلقى انتى شوفتى المره اللى فاتت تعليقك عملهم جنان وصرع

وانا اه حاجر التعليقات وبحجب منها المجهولة بالشتيمة

بس برضوا تعليقك ده هيخليهم يفكروا فى مكيدة تانى ما انتى كده

مش مصدقاهم وبكره اميل شبه اميلك يشتم فيهم

وسومة هانم تشوف الشتايم هتقولى انا مالى زى لما سالتها على شتايم قطة

وتقولى انت السبب فى الشتايم اللى اتشتمتها عاشقة النقاب وتتحمل وزرها

يعنى هما يشتموا وانا اللى اتحمل الذنب

دار الافتاء عندها قال كده

انا اى تعليق ليكى هعرضه

وقولى لسومة بقه انا مش صغيرة ومتحملة عواقب اى تعليق ليه

شكرا على وجودك

وانا الحمد الله عرفت ان فى ناس مش مصدقه برضوا انى شتمت

وده اسعدنى

وخلانى اقول

خليها على الله وبس

نورتينى

سلام

غير معرف يقول...

اهدى بس بتحرق فى نفسك وفى اعصابك بسبب قطة الصحراء
وفاتح لها مدونة مخصوص كمان لمهاجمتها
دى كد اثبتت فعلا انها بنت بالف اسد زى ما هى كاتبه فى مدونتها
وبصراحة جرأتها وحرية رايها وقوة تعبيرها تشهد لها بكدا
وكلامك ده معناه انك متغاظ منها
ورئيس جمهورية نفسى
انا دخلت عنده ولاقيت الولد محترم جدا وفى قمة الذوق
لو الموضوع شخصى بينك وبين الناس دى صفه
انما عمايلك دى عيب متلقيش بناس محترمة
عمايلك دى وعدم ردهم بنفس اسلوبك بيدل اكتر على انهم محترمين وانت كداب ومدعى
اتقى الله فى نفسك لان الناس انفضت من حولك مش علشان شتيمتك فى ناس محترمين كل جريمتهم انهم بيعبروا عن رائيهم
انما كمان علشان جمعت كل المدونين وشتمتهم وقولت طز فيهم والتدوين قعدة حريم
ومنتظر بعد كدا حد يعبرك
يبقى بتحلم

غير معرف يقول...

الاستاذة نونى يم الوحيدة اللى بتعلق فى بوستات مش موافق وخصوصا فى المدونة دى
لانها متخصصة لقطة الصحراء
ياترى بتيجى هنا علشان تصفى تارك لانها طردتك من عندها بدل المرة 3 مرات
اذن الموضوع شخصى
ربنا يقويكو على شتمية الناس واغتيابهم

غير معرف يقول...

لو عندك الجرأة وراجل انش التعليقات بتاعتى مش تحبجها
لانها مفيهاش شتيمة اولا
وثانيا انا اصلا مش مدون انا بتابع المدونات فقط لا غير والظروف السيئة دفعتنى لهنا

احساس لسه حى يقول...

غير معروف

انا بحرق فى نفسى مين قالك كده والمدونة مش ليها مخصوص بس بقه الكلام بيجيب كلام

وهى اثبتت انها بالف اسد بامارة دخولها عندى زى الحرامية وشتمتها
باسم غير معروف ولما غلطت وشتمت بلينكها مسحته على طول

ومتغاظ منها وقرفان منها كمان ايه رائيك شوفت انا مش بكدبك ازاى

ورئيس نفسى محترم جدا بالذات فى عرضه للة شتمه سواء كان مغفل وحد ضحك عليه وصدقه ولا غبى وحب يعمل تمثلية

متفرقش معايا

الغلطة مش غلطته غلطت المغفلين اللى بيصدقوه

وانا مش بقول حاجه الا بدليل ومش بدعى على حد بالظن والظنون

واتقى الله فى رائيك وحاول تكون عادل فيه واقرا البوست ورد على اللى فيه بكلام مباشر من غير لف ودوران

وانا مشتمتش اى حد واللى عنده شتمة ليه عنده يقول ولا طظ ويا مغفل دى شتيمة يا محترم

لو شيفها شتيمة قول رائيك فى شتمة قطة المحترمة وادعاء محمود على بالكذب

اما عن المدونيين اللى قولت طظ فيهم وقعدة حريم هما عارفين نفسهم ومين اللى اقصدهم بالكلام ده

واللى على راسه بطحة بيحسس عليها

نزلى ايديكى من راسك

وكل انسان حر بس اللى ظلمنى بكلمة اكيد حقى هيوصلى

الدنيا ليها رب بياخد حقوق كل العباد من العباد

وفى ناس بتعبرنى برضوا

ومش حلم

سلامين وحته

احساس لسه حى يقول...

استاذه
عجبى

واية مشكلتك انها بتعلق فى المدونة دى

وايه يعنى انها مش عجبها قطة الصحراء

ما هى حرة

على الاقل بتخش باسمها وبتعلق بيه

يعنى انسانة واضحة وصادقة ومش غاوية الابواب الخلفية زى غيرها

وده كفاية

اما بقه قطة طردتها او مطردتهاش

ده شئ مش مهم مش لازم الطار يكون احسن من المطرود

وانتى حافظة قوى 3مرات

ومش متابعة للمدونات ومش مدونة

هههههههههههههههههههههههه

بجد الناس فاكرة نفسها ذكية واللى ادمها اغبياء

ربنا يقوينا على شتمة الناس علينا

وكذبهم الواضح فى كل شئ

ويهدى الجميع

سلام

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح يقول...

استاذة
عجبى

انا جرئ وراجل وده مش محتاج دليل

وانا قولت الف مرة اى تعليق مفهوش شتيمة هنشرة

بس الناس مبقاش عندها صبر وفاكرة انى قاعد على باب التعليقات وبشوفها على طول

هتعمليلى زى الاخ رهف

اللى علق ومفتش يوم وراح لف على الناس قال انى مش بنشر التعليقات

والناس طبلت ورقصت على كلامة واكدته
مع ان اللى اكدوا دول مفيش مرة منشرتش تعليق ليهم

وبالعقل كده منشرهوش ليه

ده حتى فرصة ارد عليكى فيها مع قلة التعليقات

وثانيا اه منها

انتى مش مدونة ....انتى مش انت خدى بالك

اكيد كذابة ليه بقه

لان كلامى لازم دليل فيه مش ظن

طردتها 3مرات يا تكونى صحبتها بقه وهى اللى قالتلك

واذا كنتى متابعة للمدونات بس فين اسمك ولا مع كل الناس بتكونى غير معروفة

والظروف السيئة بعتتك هنا ولا جية بمزاجك ولهدف ما ولكلمة ما حبيتى تقوليها وتوصليها

وصلت كلمتك وردى عليها اهو

سلام

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
مصري بالغربة يقول...

انا قارئ جديد على فكرة

وشفت مدونة قطة الصحراء ورئيس الجمهورية

ومدونتك ولاقيتك انت الوحيد فيهم اللي جايب ادلة فعلا حقيقية على كلامك ومصدقك فعلا

بس اللي باعتب عليك فيه انك بانك تسب اللي يسبك تبقى بكده بتنزل لمستواه

انت بس اكشفهم للناس افضل

وانا دخلت على مدونة قطة الصحراء وبصراحة كشاب لاقيت الفاظ فعلا مش ممكن اني اسمعها من بنت محترمة نهائي

وانا على فكرة مش باقصد قطة الصحراء هنا انا اقصد اي بنت محترمة المفروض ما تقولش الالفاظ ديه زي اتخوزقنا والكلام ده

ده انا وانا رجل مش ممكن اقول الكلمة ديه حتى قدام صحابي

ومش معنى اننا متخفيين خلف الشاشات يبقى نقول اي حاجة وفي اي وقت

فيه حاجة اسمها اخلاق وحياء
والمفروض ان دول لجمل حلجة في المرأة

وعلى فكرة للي ممكن يقروا التعليق ده انا والله لا اعرف الاخ صاحب المدونة هنا ولا اي حاجة فعلا والله

غير معرف يقول...

" ان بعض الظن اثم "
يعنى للدرجة دى اى حد بئه بيردعندك او بيكتب كلمة حق
يبقى هو نفسه قطة الصحراء
تصدق انا غلطان انى دخلت هنا
كنت فاكرك انسان محترم بتعرف تحترم الناس
لكن للأسف
اشبع بمدونتك اللى كلها قذارة على خلق الله

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

معلش يا اخ حسام باعتذر اني حذفت التعليق دة علشان انا قررت احسن النية رغم كل شيء
وهسلمها لله وكفاية تضييع وقت في المواويل دي
واعذرني لاني هعلق على موضوعات تهمني من وجهة نظري
لاني اللي عاوزاه عرفته وخلاص كدة
بانصحك نصيحة اخيرة لو منك احذف المدونة دي خالص واعمل مدونة دعوية تبين سماحة اسلامنا وانه دين رحيم بالعباد ولك ان تاخذ بهها او لا
جزيت الخير ونفعنا الله واياك للطريق السليم
تحياتي

احساس لسه حى يقول...

عزيزى
مصرى بالغربة

شوف اى انسان بيفكر بالعقلهيحس انى بحاول دايمن اجيب ادلة لكل كلامى وعمرى ما قولت كلمة على حد الا بدليل

والظن مش باخد بيه

واى انسان بيدور على الحق بيشوف ادلة اى انسان على كلامة

مش بياخدها بصحبته ليه وكلامهم مع بعض من مجاملات حلوة ولذيذة

وانا عمرى ما سبيت حد خالص

ممكن انتقده اسخر منه لاكن شتيمة وسباب مش بحب كده وبكرهه الاسلوب ده

اما بقه اكشفهم للناس

فين الناس دى

الناس خلاص اتغابت وبقيت تستهبل وتضحك على نفسها

انا كنت الاول بكشفهم للناس

دلوقتى بعرض بس الحقيقه علشان احرق دمهم واقول للى بينفقوهم وفرحنيين بالصحبة واللمةانتم مغفليين بمزاجكم

والفاظ ايه اللى بتقول عليها عندها

امال لو فرجتك على الفاظها اللى بتعتتهالى باسمها وبغير اسمها

كنت هتقول دى مش ست دى .....

خش شوف بوست حقيقة قطة وهتشوف

واى بنت محترمة كانت تشوف كلامها كانت المفروض متحترمهاش مش تدافع عنها وتقلبها قعدة

بس بكرة يذقوا سمها ويفهوها كويس

ويا ريت بيكون واضحين وبيقولوا كل كلامهم بشخصيتهم
دول بيخشوا باسامى غير معروفة وبيشتموا بالفاظ وحشة

وانا طبعا معرفكش

وافرض انك تعرفنى ايه المشكلة انك تقول الحق هو بدلب بتعرفنى هتنفقنى

هما مع بعضهم كده بيحبوا الصحبة واللمة انا مش بصاحب ولما بصاحب مش هنافق اللى بصحبة ولو وسخ هقوله انت وسخ

مش بيهمنى

وشكرا على رائيك

يمكن حد يفهم منك

اللى مقدرتش افهمهوله

سلام

احساس لسه حى يقول...

استاذة
عجبى

ان بعض الظن اثم

وانا مقولتش انك قطة انا قولت انك مدونة وواضح قوى كده من كلامك واكيد صديقة لقطة

واهو كلامك اللى وضح كده

اللى بان انه مفهوش حياد وانك داخلة بس تتكلمى فى شئ معين

لانك مجبتيش سيرة البوست واللى فيه

وكلامك اهو تانى

الاستاذة نونى يم الوحيدة اللى بتعلق فى بوستات مش موافق وخصوصا فى المدونة دى
لانها متخصصة لقطة الصحراء

مالك نونى علقت ولا لأ ماله ده ومال البوست تفرق معاكى ايه

وطرلادتك 3مرات من عندها

والموضوع شخصى

اوك ظنى غلط وانك مش مدونة

يبقا صديقة لقطة ومن صحابها

امال ايه زعلك ان نونى علقت وقالت رائيها

مش هى حرة

ما تروحى تقولى الكلام ده لطابور المنافقين اللى بيطبلوا لقطة بدل متابعة قوى كده

وانتى غلطانة لانك مش بتعلقى على البوست وداخله لهدف تانى

وعندك البوست ايه رائيك فى ادلة محموةد باشا الفشنك

وايه رائيك فى شتيمة قطة ودليلى عليها

وانا لما بلاقى اللى ادامى بيحترم عقليتى وواضح بكون معاه واضح

لاكن يلف ويدور مش هيهمنى وبرد برحتى

وكنتى فكرانى انسان محترم

ما هو باين من ردك

مدونة كلها قذارة على خلق الله

بس القذارة دى حقايق وبالعقل والادلة

مش زى غير بعمل فليم واضح انه قديم

والناس بتصدق وبتصقف

وبرحتك

هتعلقى تانى

قولى ميين حضرتك

وبلاش شغل المجهول ده

وعجبى

سلام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
nonoymm

يا افندم حضرتك حرة تمسحى تعليقك تسبيه ده تعليقك وبدل مفهوش اللى يخوفك او شتيمة تخافى الناس تشوفها وبتجرى تمسحى التعليق علشانها يببقا برحتك بقه

ومعاكى حق لازم تحسنى النية دايمن

بس مع الناس المحترمة بس

فى ناس لما تحسنى النية فيهم يبقا بتظلمى نفسك وعقلك بكده

وكلنا سيبنها لله وعلى الله فى كل شئ

واكيد انتى حرة وتشوفى الصح وتعمليه من وجهة نظرك

وبدل اللى عوزاه عرفتيه يبقا خلاص

شوفى المدونة الدعوية ملهاش دعوى بالمدونة دى لو قررت اعملها

بس انا اساسا مش بتكلم عن الدين ولا السياسة الا دفاع عن شئ ده تفكيرى

اما المدونة دى فهى صوتى لاى شئ غلط بشوفه واحب اعرضه واعرض وجهت نظرى فيه

وزى ما شوفتى عمرى ما شتمت حد

ولا اتهمت حد من غير دليل

رغم الشتايم التى ما زلت بتوصلنى

وربنا ينور طريقى دايمن للحق

شكرا على وجودك

سلااااااااااااااام

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

اخ حسام انا حاسة ان حضرتك زعلت مني
هقول لحضرتك انا مسحت التعليق ليه
لاني زي حضرتك ما عامل احب لما اقول دة تعليق فلانة ابقى متاكدة مية في المية لكن الاستاذة عجبي دي انا متاكدة بنسبة اقل من كدة فحتى لو فيه شك ولو واحد في المية يبقى المفروض ما اكتبوش واقوله وشكي دة احساس بس مش بادلة مادية زي المدونة اياها ما احنا عارفين ومتاكدين بمليون المية انها هي اللي بتدخل تشتم
لكن والحمد لله انا لا بجري واحذف تعليقي
علشان بخاف من حد ولا سبت انا بخاف واغشى اللي خلقني وبس فبعد ما كتبت تعليق طويل كله نرفزة الحقيقة ساعتها ما اتبعتش ويمكن كان دة لصالحي اراجع نفسي علشان مش اقع في الغلط والذنوب اتمنى تكون فكرتي وصلت حضرتك
بالنسبة للمدونة دي واللي بيحصل فيها فانا كمان مصدقة اللي لمست ادلته عندي وربنا يهدي الجميع

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
nonoymm

اول حاجة انا ما زعلتش منك احساسك غلط انا بس مختلف معاكى فى شئ

وان اللى بعمله من نقد الناس شئ مش مهم انا شايفه وضحلى حاجات كتير

بتحصل بين الناس فى تعاملتهم مع بعض

وانا معاكى لازم ما تقوليش على حد حاجه بالظنون والاحتمالات

لازم تتاكدى ان الانسان ده اللى شتم او قال او دخل بغير اسمه

والاستاذة عجبى

سابت البوست واتكلمت فى دخولك هنا وده بيأكد شخصيتها او احتمالية شخصيتها ومش معقول انه واحد مش مدون ولا يعرفها العقل يرفض كده

وانتى مقولتيش اسم معيين برضوا

ولازم كده بدل مفيش دليل

وافرضى جبتى الدليل هتفرق ايه ما انا عمال اجيب ادلة

الناس يعنى اتغير فيها شئ

ما هما عارفيين الحقيقه بس اللمة بتصعب عليهم

انا عارف انك مش بتخافى من حد بس ساعات التنازل وكلام انى اعتذر وابوس على راسك فيه ضعف

حتى لو قصدك خير القلوب الضعيفة بتحس انه ضعف


واهم شئ احبك تعرفيه مفيش ذنوب لانسان بيدافع عن الحق بدل هومتاكد انه حق

وانا فى المدونة مش بتهم حد الا باخد من كلامه كوبى وبست

علشان محدش يقول انى بكدب عليه

شكرا على اهتمامك

وانتى حرة فى اسلوبك مع الناس وطريقة التعامل معاهم

بدل انتى بتتكلمى بالعدل ومش بتغلطى فى حد وبتخشى باسمك

يبقا انتى حرة

وانا احترم رائيك اى راى ليكى

تحياتى

ونورتينى

سلام

love يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.