أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها

أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها
اللى قالت على مروة الشربينى شهيدة المرجيحة ولا ده مش كفاية

الأربعاء، مايو 07، 2008

ميين الكذاب يا محمود وانا مش بتكلم بالظنون واهو كذبك عينى عينك واهو الدليل على كذبك وبدل كذبت فى دى يبقا كل كلامك كذب وبشكرك يا رب

طبعا اللى مش هيفهم البوست ده وهيفضل يدافع عنه


يبقا عمره ما هيفهم لان كل شئ واضح

والناس مش عارف ان ربنا مع الحق مهما يكدبوا


انا دخلت مدونة استاذ محمود
رئيس جمهورية نفسى
وعامل بوست عاوز يقول


انى بشتمه بأسامى مجهولة خلاص حبكيت دلوقتى

بس ربنا اللى فوق اى انسان بيحب يظهر الحق ويبين الزيف
واللى عاوز يعرف كدب محمود يقرا ويفهم

اوريكم


ده كلام استاذ محمود



من البوست الاخير

المدون ده بدايه خلافى معاه كانت انى قلت ليه كلمه سافله


الى قالها على قطه وسبه للاهل غلط لانى كلمه سافله متتقلش لبنت

وبلاش ندخل الاهل فى خلافتنا وكنت بوضح مش بدافع فمبداء الشتيمه

بالاهل متوفر عنده عادى جدا وليه سوابق قبل كده

والمدون الى بيكذب ويروح يقول
هزقت فلان فى بوست هو معلقش عليه اصلا

يبقى سهل عليه جدا انه يدخل

بانيموس ويكتب شتيمه ويخرج

واخديين بالكم تانى

والمدون الى بيكذب ويروح يقول
هزقت فلان فى بوست هو معلقش عليه اصلا

معلقش عليه اصلا(افشت الكدبة)


الاستاذ محمود بيكدب وبيقول انى معلقتش عليه

بس هو مسح التعليق طبعا وبينكر انى علقت

بس الحمد الله


انا علقت عليه وروحت عند الناس اقولها

ده تعليقى عند محمود اقروه

والتعليق اهو بالنص

وده بقه تعليقى عند محمود علشان نتعود نتاكد من

معلوماتنا قبل ما نعرضها كده وننشرهاحرام عليك



بجدهما الفلسطنيين ناقصيين نفترى عليهماتاكد



من المعلومه قبل ما تنشرها ومحدش من اللى




بيخشوا يعنى خش مصرمصراوى وفراولا حد



منهم سمع الشيخ وهو بيتكلم فى القاهره اليوم



امام مسجد غزة يقاضي صحيفة روزاليوسف لما

نسبته إليه من فتوي بقتل الجنود



المصريين 4/16/2008 9:02:00 PM غزة- نفى إمام مسجد




في غزة ما نسب إليه بأنه قد أفتي بقتل الجنود

المصريين إذا اعترضوا دخول الفلسطينيين الي مصر




بسبب الحصار.وقال الشيخ عبدالحميد كلاّب،




إمام مسجد "المتقين" في خان يونس


بقطاع غزة في تصريحات للعربية نت إنه

سيرفع دعوى قضائية ضد صحيفة


روز اليوسف التي نسبت إليه هذه الفتوى



.وأدان موقف شيخ الأزهر د.محمد سيد طنطاوي بسبب


تسرعه وادنته للفتوي دون التدقيق في صحتها.طبعا



كانت هتبقا حكاية وحماس بقه تقوموا الناس عليها اللى مات منهم

اربعة وموتوا 3من الاسرائلين وانت نايم بتشخر

وقولى ايه رائيك فى المحاكمات العسكرية للاخوان


واللى حصل فيهاولا بس فالح تخش تدينهم وعند ظلمهم


متفتحش بقككربنا مش هسيب اى ظلم نحيت

اى حد بكلمة حتى مكتوبهربنا يهدى


تحياتى سلام
وتعليقى ده عند الناس اللى روحت عندهم
وكلامى فيه موجهه لمحمود

يعنى اهو معلق ومش معقول اروح للناس
وأوريهم التعليق قبل ما احطه عنده

وليه اعمل كده


ودول الناس اللى عندها التعليق روحوا شوفوه

الحمد الله انى حطيت نسخة من التعليق عندهم
وفيها بأكد ان التعليق ده عند محمود


وعلشان فى بوست زى اللى عمله ينكشف كذبه



ودول المدونيين اللى عندهم التعليق
كلامى مش بالظنون بالصور
واللينكات

مدونة الاستاذ سكر





http://sukarmooa.blogspot.com/2008/04/blog-post_15.html








مدونتة الاستاذة اية


http://ayamwelyaly.blogspot.com/2008/04/blog-post_09.html








موضوع فارس الاحلام


مدونة WhItE HeArT



http://bash-metbahdel.blogspot.com/2008/04/blog-post_15.html



موضوع لقمة عيش



مدونة بحبك يا مصر



http://bhepha.blogspot.com/2008/04/blog-post_16.html





اظن كده الكذاب باين واللى بيكدب فى نقطة زى دى

ممكن يكدب فى حاجات كتيرة قوى

وزى ما قال ممكن يشتم باسم مش بتاعه

ويا ريت الناس تعرف الحق وتعلنه

وانا الناس اللى عندها التعليق هطلب شهدتها

ويقول مين الكذاب

وفاكر انه لما يشيل التعليق ممكن ينكره

بس ربنا اظهر الحقيقه

محمود بالكذبة دى بقيت لاشئ ولا تسوى اى شئ

ومحدش يقدر يدافع عنك


اصل محدش هيتغابا فى شئ زى ده
ولا اقولك فى ناس ممكن تدافع للأسف
اشبع بيهم ويشبعوا بيك محدش فيهم هحترمه

والحمد الله رب العالمين

بشكرك يا ربى

هناك 11 تعليقًا:

aya يقول...

السلام عليكم يا عم حسام

لو سمحت لو بتحجب التعليقات متنشرش التعليق ده

لانه كلامى موجه ليك مش للنشر
ولو عايز تنشره برضه ديه حاجة ترجعلك


بص يا حسام

وجودك فى المدونة عندى على عينى وعلى راسى

ترد على الموضوعات اللى عندى برضه على عينى وعلى راسى
واتمنى انى اسمع ارائك فى اللى بكتبه


ولكن اخى
رجاء منى
بلاش تعليقات ملهاش دعوة بالموضوع لناى للاسف الشديد مش هنشرها

انا مبحبش منشرش تعليقات
بس انا معاهدة نفسى منشرش غير اللى ليه علاقة بالمدونة


متكتبليش تعليق تطلبنى للشهادة
احنا مش فى محكمة
وانا مش بشهد على حاجة
وماليش دعوة بالقصص ديه كلها

تعليقك اللى انت جايبه عندك كاثبات
ردى عليه كان واضح

ولتانى مرة يا حسام بوضحلك الموضوع

رجاء اخى
رجااااااااء

متطلبش شهادتى او رايى لانى مبقلش ارائى
وانا مش فى محكمة ولا فى حرب
انا اسفة جدا

وبالله عليك بقى يا حسام كفاية لحد كده

انت لو فى حرب مش هتعمل كده

حاول تفتكر ان الاسلام بيقولنا نسامح
الاسلام بيقول نبقى كويسين مع بعض

الاسلام بيقول منصطدش اخطاء بعض ونقف لبعض بالمرصاد

سامح يا حسام وكفاية كده

ربنا يهيدك ويهيدنا ويعفو عن الجميع

ارجوك كاخ عاقل ومتفتهم ان تحقق طلبى
وتتركنى خارج تلك المناقشات التى لا داعى لها

والسلام ختام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
أية

وعليكم السلام ورحمة الله

انا مش بحجب التعليقات ووضحت ان جالى اكتر من 150تعليق كلهم شتايم اضطرت بعدها احجب التعليقات اللى بدون اسم وبتشتم

وطبعا انتى حرة تنشرى اللى تنشرية بدل حاطه مبدئ عندك ماشى على الكل

وايه المشكلة انى اطلب شهادتك

اظن انا مش بطلب الا الحقيقه بس

وشهادة الانسان مش لازم تكون بالمحكمة او بالامر لازم اى حد يشوف حد بيكذب على حد يقول الحقيقه من غير طلب

ده واجب وفرض عليه مش اختيارى

ده راى ووجهة نظرى

وتعليقى ده واحد بينكره وبيكذب

هو سهل كده حد يكذب وعادى

وانا طلبت شهادتك لانك من اربعة حطيت عندهم التعليق اللى محمود بيقول انت معلقتش وبيكدب فى كده

والاسلام زى ما بيقول نسامح

بيقول اوعى تخلى حد يخدعك

ولا تشوفه بيخدع ناس وتسكت

ولا تشوفه بيكدب وتسكت

الاسلام بيقول الساكت عن الحق شيطان اخرس

وانا مش بصطاد اخطاء

قطة شتمتنى بالفاظ وسخة

محمود كذب على والناس صدقته بكلام كله ظنون بس ربنا حب يظهر كذبة بكذبة قالها

واللى يكذب فى شئ هيكذب فى كل الاشياء

وانا مش مسامح اللى اختار السب والشتمة والكذب طريق لمهجمتى

وانتى حرة

بس على الاقل تحولى تفهمى الصورة

وتكون واضحة ادام عينك

ومش عاوزه تعلنيها انتى حرة

بس اوعى تكبرى دماغك عن الحق والحقفيقة

وانتى برة الموضوع بس اللينك اللى فيه تعليقى اللى بيه بقول يا محمود انت كذاب

عندك وعند غيرك
واللى عاوز يعرف الحقيقه يخش يشوف

شكرا على ردك

ما انه رمادى وخلى الحقيقه جواكى بدل انتى عاوزه كده

نورتينى

سلام

WhItE HeArT يقول...

عزيزي حسام

طبعا انته عارف ان محمود " رئيس جمهورية نفسه " انا بحترمه وبقدره والخ ...

وانته كمان عمرك مااتكلمت عندي ولا شفتلك كلام مش كويس برغم اللي الناس بيقولوه يمكن علشان بحاول مدورش علشان تفضل صورة الجميع حلوة في نظري

طبعا انا جيت لإنك دعيتني للشهاده في الموضوع ده وانا هشهد بقدر معرفتي بالموضوع ليس الا وبصراحه ياحسام انا مبحبش الشهادة في المواضيع دي

بص ردك عندي ده حقيقي وموجود لكن انا مشفتش زيه عند محمود مع اني لما انته رديت رحت لمدونة محمود اشوف نفسه انا ملقتهوش قلت يمكن رد عليه على الميل او رد في موضوع تاني وبصراحه محاولتش اشغل نفسي بالموضوع ده

فاانا مقدرش اقول هوه مسحه وله انته محطتهوش وله ايه بالظبط

وبعدين انسى الكلام ده كله

انا مش فاهم لحد امتى هتفضلوا في خناق وتنسوا اهداف التدوين الاساسية

هتقول لي مش هسكت عن الحق ولا عن الغلط والكلام ده

هقولك سواء مين فيكم اللي غلط المهم في غلط حصل والموضوع ينتهي ترجع تكتب مواضيعك اللي من زمان واحنا مش شايفينها

وهوه كمان

لكن هنفضل نتخانق وييجي حد من بره يدخل بااسم مش معروف ويشتم هنا ويشتم هناك وانته تفكره هوه وهوه يفكره انته لا اعتقد انك كبرتم على الكلام ده

فاارجوك بجد انهي الخلاف وكأن شيء لم يكن


ارجو بجد انك تسمع كلامي

تحياااتي

احساس لسه حى يقول...

عزيزى
WhItE HeArT

شوف انك نحترم حد شئ وانك تشوفه شتم او كذب وتسكت تقول الحق وتحتفظ برضوا بمعزته جواك بدل اللى عمله مش بياثر فيها

واكيد انا مشفتش منك اى غلط فيه بس مش لازم تحتفظ بصورة غلط لانسان لازم تعرف حقيقته ووشه الحقيقى مش المزيف

والناس مش ملايكة كلنا فينها حاجات وحشة بس المهم حدودها

وطبعا اتكلم بقدر معرفتك

شوف انا رديت عندك يومها وقوتلك ده تعليقى عند محمود

وافتكر مكنش فى شئ يمنعنى انى احطه عند محمود وايه هيخلينى اقول شئ مش حقيقى

ده انا روحت لتلاته غيرك

وانا مش متوقع حد شاف تعليقى عنده لانه شاله بعدها على طول

بس بدل روحت عندك وقولت ده تعليقى عند محمود البديهى اكون حطيته عنده

ما انا واخده كوبس من عنده واللى حطيته عندك حطيته عند غيرك

بس قولى ايه اللى يخلينى محطهوش عنده وانا زى ماشايف التعليق موجه كل كلامه لمحمود

وانا مكنتش عارف انه مسحه الا لما قال انى كذاب ومكنتش علقت

لولا انى وريتكم التعليقات ساعات كان كلامه بقه مصدق

اساسا مكنتش هقول لحد انى علقت هنا

والخناق جه من الشتمة اللى عرفت بالصدفة مين شتمها

ومن الكذبة اللى قالها محمود

وخد بالك اللى عملته مع محمود عملته مع هارت فى بوست عندها وعلقت عندها وروحت عند الناس اللى علقت وقولت راى برضوا

وانا بكتب فى المدونتين التانين

وهنا بقه للناس السكة الكدابة

معلش دى رائ فيهم

وانا عمرى ما بتهم حد على اساس اسم غير معروف

وقطة مكنتش اسم غير معروف لما شتمت والاميل عندى وصل لينكها واكدلى انها هى

وخلاص اللى انكسر عمره ما هيتصلح سواء معاه او مع غيره

انا اصل بعرف الناس من موقفهم وارائهم واللى بحس فى رائيه اى تحيز ممكن اعديله مره

لاكن اكتر من مره لا

تحياتى

وشكرا على شهادتك

وكفاية انك تقول انى علقت عندك

والتعليق واضح لاى حد كان منقول من ايه

نورتنى

سلام

غير معرف يقول...

ايه ياواد العمايل اللى بتعملها دى
ما تعقل كدا
وطول البوست اشكرك ياربى كانك حررت القدس يخربيتك وبيت عقلك اكتر ما هو خربان
دى عمايل ناس عاقلة
شوية تجرى ورا قطط وتقول قفشت القطط وشوية رئيس جمهورية بحاله وتقول كداب
هو الفضا وحش كدا
اقولك على حاجه تشغلك العب كورة شراب فى اشلارع الى قدام بيتكو ولا اقعد العب فى مناخيرك جتك مصيبة لما تشيلك

غير معرف يقول...

معلش انا جبت تعليقك فى مكانه الصح
وهخليك باسمك كمان
زورت اسمك


السلام عليكم
انا المفروض انى جاى اقول شهاده طيب اشهد على ايه؟
على ان قطة الصحراء بتكيل بمكيالين؟
ولا على ان احنا مينفعش نتناقش مع بعض بتحضر؟
انا هشهد على دى اننا مش بنعرف نتناقش مع بعض بتحضر
ليه كل اما نختلف مع بعض نحول الخلاف فى الرأى ده لخلاف شخصى ولعداوه اوعوا حد يقول ان ده مش خلاف شخصى ولا عداوه لا ده خلاص بقه عداوه يجماعه اتعودوا انكم تقواو رأيكم من غير ما تلزموا بيه غيركم من غير ما تحاولوا جبروا غيركم على الاقتناع بيه يعنى قول رأيك وبس

حكاية قطة الصحراء وفى كمان مدونه تانيه مش هقول اسمها عشان محدش يتكلم عليها باسلوب مش حلو واكون انا السبب
انا بصراحه بحس انهم بيتمسكوا بأرائهمحتى لو اكتشفوا انها غلط عشان بحس انهم واخدين خط فى كتاباتهم والخط ده غير قالبل للتغيير او التعديل
يعنى قطة الصحراء واخده موقف من الاخوان فبتهاجم الاخوان ككل بتعميمم وده طبعا خطأ فكرة التعميمم كلنا اتفقنا انها فكره خاطئه يعنى مش معنى انى قابلت ظابط شرطه وحش يبقى كلهم وحشيين ونفس المبدأ مش معنى انى قابلت واحد اخوانى وحش يبقى كل الاخوان وحشيين
اكيد كلنا متفقين على كده بس ناقص نعمل باتفقنا ده
انا بقه يا مش موافق لو كتبت حاجه وناس كتير انتقادونى كده هعرف ساعتها انى مخطئ ومش هكابر ده لو انا مش عايز اضل نفسى
انا اسف على الاطاله

غير معرف يقول...

معلش وده التعليق التانى

اسف نسي حاجه
انا مش معنى انى اختلف مع حد انى اوافق ان حد يتطاول عليه بالالفاظ
يعنى الخطأ خطأ حتى لو كان فى حق من اختلف معه
ده رأيى

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح يقول...

هدى اعصابك

بس انا دايمن بشكر ربى

واعصابى فل

وانا ورايا ايه غير القطط والكلاب

سلام

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح يقول...

عزيزى
بحبك يا مصر

الشهادة هنا على التعليق اللى عندك اللى انكر محمود انى علقته عنده طيب امال التعليق متوجهه لمين

وقطة يا ريت بتتمسك بارئها دى بتخش تشتم بغير اسمها والله اعلم ما خفى كان اعظم

هى غاوية تعميم مع ناس وناس تانيه لا

ومفيش اطالة انا بس كنت عاوز اقول للناس تعليقى اللى عندك اهو خشوا شوفوه

نورتنى

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح يقول...

عزيزى
بحبك يا مصر

طبعا مهما هختلف مع حد مش لازم اشتمه واسبه اهجمه وانقده بس

ده حقى

ورائيك مظبوط طبعا

سلام

اقصوصه يقول...

شو السالفه!!