أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها

أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها
اللى قالت على مروة الشربينى شهيدة المرجيحة ولا ده مش كفاية

الاثنين، ديسمبر 08، 2008

عيد سعيد وتعالوا نضحك تانى مع صور قطة الصحراء وفرحة العيد


كل سنة وانتم طيبين وعيد سعيد عليكم





وربنا يجعل ايامنا كلها اعياد




ويفرح كل مظلوم




ويفضح كل ظالم




ومصرنا ترجع تانى لينا




انا قولت اخف شويه جو الصدام اللى فى المدونة




وبناء على طلب ناس عزيزة هعرض




صور قطة والمدونيين تانى




تصفيق حاد كفايه يا جماعة




وكمان بالتعليقات اللى تحتها






ايه الورد اللى بيترمى على والدببه







تعملى ارنب تركبى قرنين تكلى موز وسودانى هعرفك وعارف اهدافك


بقيت ترقص بكلامها ومدونين يصقفوا وبمسى على الكومى احم




ناقص ايه تقولوا علشان تعرفوها وتفهموها


أرهاب القطط شوفتوه ده هجس اوعوا تصدقوه




مش هضرب متخفيش الضرب لسه مشوفتيش




والتدوين كمان بس على مين انا اجن منك




ياسلام على الدلع واللى عوزين بلدنا مدلعه اوى وعلى الهرم يا اسطى



عارف حالتها بقيت كده بعد ما شافت الصور كهربة عاليه عليها


وكل سنة وانتم طيبين اللى مش عاوز يعلق
كفايه انه ضحك وعيد معايا ومع قطة

هناك 10 تعليقات:

ساره يقول...

كل سنه وانت طيب
وسنه سعيده عليك وعلى كل احبابك ان شاء الله

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير

نبض الروح يقول...

هههههههههههههههه

الصور أعجبتني كثير :)
وكل عام وإنت بخير وصحة وسعادة
وينعاد عليك يارب بالخيرات والمسرات :)

Alkomi يقول...

مش عارف ليه انت حشرتني في الموضوع و اصلا يعني انا قضيتي غير قضتك ارجو انك تشيل اسمي و ماتستشهدش باللي كتبته لاني مختلف عنك تماما

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
سارة
معلش متاخره

كل سنة وانتى طيبة
وعيد سعيد عليكى وعلى كل حبايبك ودنيتك

والصور معجبتكيش ولا ايه

نورتينى

سلام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
اقصوصة

وانتى يا رب دايمن بخير

وعيد سعيد عليكى وسنه جميلة

تحياتى
سلااام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
نبض الروح

كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد

انا وحياتك اخترتهم بجهد كبير وقعدت وقت كبير علشان الاقيهم علشان غلاوة اللى حططهم علشانها طبعا

وربنا يكرمك ويديكى دايمن ان شاء الله

تحياتى

سلااام

احساس لسه حى يقول...

عزيزى
محمد الكومى

انا محشرتكش يا كومى الافيه حبكت بس

انا بحضر فى الصور لقيت البوست بتاعك

وقضيتى غير قضيتك بس اتفقنا واتلقينا فى موضوع

واسمك مش هشيله تبوظ القفيه يا باشا

ومختلفين فى حاجات كتير ممكن

بس اتفقنا على الرقاصة والسمعيه اللى بيصقفوا

نورتنى
سلام

Alkomi يقول...

انا ولا شايف قافية ولا موضوع

يا حسام انا بكتب في اتجاه و انت في اتجاه تاني تماما انا بعارضه و معارضتي ليه كانت واضحة جدا و ضريحة

فمش عارف صراحة بتمسي عليا ليه يعني

هل انا مثلا انكشفلي اللي انكشفلك

ماعتقدش

لذلك عايز اقولك حاجة

انا لسة ماكتشفتش اللي انت بتكتبه في الشخصية دي عشان تقرن اسمي بكلامك

مفهوم ولا صعب؟

احساس لسه حى يقول...

عزيزى
محمد الكومى

انا عارف اسلوبى وطريقتى ممكن مكنش عجبالك


بس انا عجبنى موضوعك وحطيت صورة عليها فيها قطة بترقص ومدونيين بيصقفوا فساعتها جت فى بالى بموضوعك

وحطيت اسمك مش جريمة ولو جريمة انا اللى حطيته مش انت

وانا انكشفلى اللى بينكشف للناس من زمان وكل شويه حد يكشفه فى قطه ويبعد عنها

بكره تكشف كتير فى الشخصيه دى بس تابعها وركز

ويا محمد انا هستريح مؤقتا من المدونة

علشان اريح واستريح

سلام