أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها

أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها
اللى قالت على مروة الشربينى شهيدة المرجيحة ولا ده مش كفاية

الأحد، مارس 30، 2008

مش انا لوحدى اللى شوفت صوتها واطى مع الضباط وعالى على الاخوان وهى اعترفت كلمة للى نافقوا الريس محمود عنده وكل دول جهله كمان

دى مجموعة بسيطه من تعليقات كتير بتبين

ان انا مش لوحدى اللى كنت شايف ان النقيب قطه

صوتها واطى وحنين ومدافع عن الضباط

وعالى وغير عادل فى كلامها على الاخوان

واللى اتهمنى انى بظلمها ولا بتحامل عليها

يروح للناس دى يقول كده برضوا

وياريت الناس تعرف هى بتعلق على ايه

وربنا هيحاسبها على تعليقاتها دى ازاى

وميعملوش التعليقات

قعدة حريم

وكركر وهههههههههههههههههههه

لمؤخذه

قعدة حريم دى كلمة ومثل

مش هجوم على الحريم

واسألوا امهاتكم


دفاع عن الضباط


حــدوتـــة
والله انا حاسس انك بتلعبى بيا وفى الاخر

هتطلعى مخطوبه لضابط شرطة

وساعتها هيبقى المشروع قطة الداخلية مش قطة حدوتة
أنا حر said...
شهيد مش محتاج نكتب عنه لأنه

دوره وأدى الواجب المفروض عليه
osama
اختي الكريمة/ قطة الصحراءلا اظن ان من وضع

اللينكات لا للتعذيب ووو في مدونتك انا اظن انه انت...
معتزعادل
منطق عجيب يا اختي الي بتتكلمي من خلاله يعني ايه

معلش ممكن تفهميني القتيل

اللى جوه كبرت فى دماغه اكتر وقاوح مع الظابط ... قوم

الظابط اتهور عليههو معلش يعني الظابط

ده شغلوا يقتل في الي يتعصبوا عليه
undertaker
بقى بالزمة دة سبب يخلى ظابط يقتل

بنى ادم فيها ايه يعنى لما الراجل

يقوله سيبنى امنشى عشان مستعجل
انتى عارفه انا الى نرفزنى فى
الموضوع كله
عبدالرحمن فارس
القرع لما إستوى قال للخيار يا لوبيا الاخت نو نو

إيه حنية القلب الزيادة اللى نزلت عليكى مرة

واحدة دى عشنا وشوفنا الشرطة

ليها صوت فى وسط المدونين
د/اجدع بنوته
لا انا مش معاكى اوك الظابط بيتعب وبيحميك

وبيقف ف البد وانت نايم وكل دهبس سورى

دول مفروض يكونوا اكتر ناس عندهم ثبات انفعالى

يعنىمش يجى يستجوبه ميرضاش المجرم يتكلم

يروح الظابط منفعل ويخليه يعترف باى طريقه بقى
MerMaid
لا أري من جانبك سوي تعصب لرجال الشرطة الكرام

العظام اللي ولا بيعبروا حد ولا بتاخدي منهم حق ولا باطل ...
ثانيا انا بعذرك لان حوالي نصف ظباط الشرطة

من محافظة الشرقية ..وواضح ان حضرتك لكي

صلة وطيدة بأحد منهم ...والله أعلم
حــدوتـــة
اولا الحمد لله على سلامتك ثانيا انتى لية حطة فى دماغك

ان الناس بتكرة الشرطة وضباط البوليس الناس بتكرة

الظلم والافترة محدش يقدر يقول ان كل الظباط وحشين ولا ظلمة

هجوم على الاخوان

ويكا said...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ياجماعة كل واحد

في رأيه طالما الرأي ده مش بيفرضه عل حدوبعدين

كلنا اخوات واخوانمع العلم ان الأخوان مش كلهم

وحشين وبوشين وفي الأخر دول مسلمين تحياتي
صوت من مصر said...
انا حاسس انك ضد الاخوان او بتعامليهم بعنصريه

شويه بجد انا مش بحبهم بس هما بشر برضه
حــدوتـــة said...
ايه يا قطةيعنى مستلمة الجماعة ومشمرة كمامك

على الاخربالراحة شويه ومن غير عصبية ولا تريقة

على فكرة انا مش اخونجى ولا ميال ليهم اوىبس تخيلى معايا مصر

من غير اخوان هيبقى شكلها ايهانا عارف انهم مش بيشتغلوا

لوجه الله وليهم اغراض بس ده مش عيب ممكن نعتبرهم

جماعة سياسية وطمعانه فى الحكم ذى اى.............................. حزب سياسى..........................................................................
جزء بس منه
ويكا said...
على فكرة ياقطةانا لما علقت التعليق الأولاني كنت لسه

ماتفرجتش على الفيديو بس انا لسه متفرج عليه دلوقت

وانا شايف انه مش بيقول كلام غلط او عيب بالعكس

ده قال كلام سليموفي الأخر دي وجهة نظر
مدحت محمد said...
ربنا يهديكى
بنوته مصرية said...
مش عارفة يا قطتي حاسة انك متحملة عليهم صوابعك

مش زي بعضها انا معرفش حد اخوان بس من فتره بسيطه

قابلت اتنين في منتهي الاحترام والادب وخلوني اخد انطباع كويس عنهم.........................................................................

Hosam Yahia حسام يحى said...
معذره قطه الصحراء انا اول مره اخش مدونتك

الصراحه لكن شايف حضرتك مش بتكلمى بموضوعيه خالص
الباحث عن الحقيقة said...
انتى لسه برضه عندك عقده من الاخوان يا ستى

اشتريلك قفل على حسابى ههههههانا شايف انك متحامله

على الاخوان من خلال تجاربك مع نما>ج سيئةعلى فكره

انا مش اخوانجى ولا حاجه
مدحت محمد said...
انا طبعا ضد كل اللى قلتيه انا مش اخوان ولا نيلة

بس الحقيقة الاخوان هى الجبهة الوحيدة

اللى بتحسسنا انى فى جوة مصر

معارضةاما باقى الاحزاب بحس انها
النجم القادم said...
السلام عليكم اتمنى ان التعليق ميحذفش بس

الله يكرمك زى التعليق بتاعى قبل كده فى بوست

قديم يلا بينا بقى نتكلم كلام حقائق

مش كلام..................... امن الدولة الا انتى كتباه ده
جزئ م التعليق
egcry said...
والله أخي النجم القادم احنا شكلنا دخلنا مدونة

مرشدين أمن الدولة وفعلا أفضل وسيلة انك تهاجم الحمار

في زريبته زي ما بيقولوا المرشدة بتاعة الأمن اللي كاتبة

وبتقول عاكف عاكف دة بيلعب معاكي أولا ثانيا

يا كذابة سيادة المرشد ما غيرشي عربيته من

عشر سنين وماهياش بي ام دابليو زي ما الظابط الكبير بتاعك

عاشقه الفردوس
اذيك ياقطه الصحراءاول مره ادخل مدونتك وياريت

تتقبلي كلامي اذا كان معاكي اوضد كقطه الصحرااللي حساه من كلامك

انك بتتكلمي كلام شخصي بحت مالهوش علاقه بالاحداث
صاحب المضيفة
اولا لازم تتأكدي من معلوماتك وان الواحد لما يجي يتكلم

عن حد يتكلم عنه بموضوعية وحياد ومش

لازم نقول منافقين وغيره لانه الله اعلم بهم همه فين ولا فين
نوسه
انتى قلبك اسود من ناحية الاخوان كده ليه:)مش الاخوان

بس اللى بيقولوا ومبينفذوش بس هما على الاقل بينفذوا احيانا
تــــايه ومش تـــايه
بصى يا كات انا مش اخوان ويمكن مبحبهمش

.بس انا ام اكره اكره الصفه الوحشه .واما احب احب

الصفه الحلوه .دول ناس معتقدين ان فكرهم هوا الصح

يبقى من حقهم يشاركو.وكون انهم يعلنو حاجه ويرجعو

فيها فاكيد ليهم اسبابهم .ومنقعدش نقول لو مسكو هينهبو لاننا مش بنجم.
walaa
اولا انت متعرفيش حاجه عن الاخوان علشان تتكلمى

كده اصلا وربنا يخرب بيتهم متين مره ليه زى

ما ردتى على احد التعلقات هو هجوم وخلاص
آلام وآمال
اهدي شوية يا قطةوسيبك من الاخوان دولعايزين

بقى مواضيعك الحلوة من تانينفسي المرة

الجاية ادخل ملاقيش حاجة عن الاخواناتمنى:)
rommantic said...
تحياتى وده اول مرور واحب اقرأ ليكى

حاجه محسش فيها بعنف وعلى فكره

انا مش اخوان ياريت تتقبلى مرورى
الطائر الحزين
ليس من حق اى أحد ان بنعت أحد بالكف

ر لانه لم يشق على قلبة وفى نفس الوقت لا ينبغى

ان نرمى الاخرين بجريرة اشخاص بعينهمما ادارك ان من دخل ونعتك

بهذه الصفة يكون اخوان اصلا
hui mu han
بس برضه كل صاحب فكر ليه احترامه انا عارف

انك ممكن ميعجبكيش الكلمة دي بس الاخوان

اصحاب فكر حتى ولو كانو خاطئين في افكارهم

فاراهم وافكارهم ليها احترامها
يوميات عيل مصري
طب ما انت أهو بتقولي زي إن لسة فيها ناس محترمين

، سواء كانوا من الشرطة ولا من غيرهم، المهم إنك بتقولي

نفس الكلام، وبتردي الحقوق للناس، وبتطلبي

من الناس إن ما حدش يلوث سمعة المجموع بذنب الأفراد،
حقى اهرتل
جيد بس يا ريت تبقى تتعبى نفسك فى المصادر

شويه لان فى حجات كتير نقصاكى دى رؤيه موجهه مش رؤيتك طبعا
oceaneyes
ايه اللى بيحصل فى البلد يعنى عشان كل ده؟! ....وبعدين

هو الانتماء لجماعة معينة اصبح بالغصب

اليومين دول ...واحد ومش عاجبه وضع معين

وعايز يخلص منه ...طيب ما يسيبوه فى حاله
Desert cat
رئيس جمهوريه نفسىصباح الياسمين

اولاانا بقا من النوع الاول الرفض المطلق

لنفس السبب اللى ذكرته ان تجربة

فى الحكم دائما تبوء بالفشل
mohamed
ياقطة انا مش من الإخوان بس بصراحة اسلوبك

مكنش موفق فى الموضوع الاخوان دول ناس عاديين زينا
mohamed
انا اسف اذا كان ردى معجبكيش والف شكر

على ردك علياوانا اسف مرة تانية تدخلى فى شئون

مدونتك الداخلية وتقييمى البوست بتاعك

وانا اسف كمان انى تعديت حدودىسلام
شقاوة شعب
كعادة قطة الصحراء تحول النقاشات الخلافية اللى

اتناقشت بموضوعية الى خلافات شخصية وتكيل لكل

من يخالفها فى الرأى الاتهامات والسخرية

على رده (زى اللى حصل ل محمد اللى عمل تعليق يعينى

وكانت اخرته وحشة رغم انه ولا اخوان ولا يحزنون

ليست هناك تعليقات: