أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها

أقذر مدونة واى حد يتعامل معاها ميجيش عندى ودوس على الصورة هتلاقى ملف عنها وعن قذارتها
اللى قالت على مروة الشربينى شهيدة المرجيحة ولا ده مش كفاية

الأربعاء، مارس 05، 2008

بسم الله الرحمن الرحيم


أستعنا على الشقا ووجع القلب بالله

مش هفضل على طول مكتوم مقهور مظلوم

هناك 22 تعليقًا:

كلام من القلب يقول...

حسام باشا

اللي هرانا مودنات وكل يوم يفتح واحد جديد

ياعم هو احنا ملاحقين على القديم لما تفتح جديد

على العموم هو من اسم المدونة الجديد باين اوي ايه الموضوعات اللى انت حتكتبها فيه
وطبعا حتحصل مناقشان وحوارات وحيبقى فيه ضرب نار هنا انا عارفة

على العموم ياحسام وعشان نات حسام وانا عرفاك لازم يبقى اسم المدونة لايق عليك انا مش موافق بجد عجبني الاسم جدا جدا بجد ومن تريقة

حسام باشا انا بيأيدك والعن تأيدي التام ليك فى اي موضوع من اللى انت عارفهم اللى هو طبعا يخص الدين وبس فاانا معاك وشيفاك صح جدا ورايك انا موافقاك عليه اوي

والف الف مبروك على المدونة الجديدة ياحسام اللى انا متاكدة انك مش حتسكت وحتخليها ضرب نار فمبروك ياباشا بجد

تحياتي ليك ياقمر

shreen يقول...

مبروك للمدونه الجديده
ومستنيه اول البوستات

Mohamed Hesham Safa يقول...

مبروك على المدونة الجديدة ...


والسـ ختام ــلام

shreen يقول...

حسام الصوره بتاعت الولد اللى بقه متخيط
فظيعه يا حسام
فى منتهى القسوه

وكلامك اللى تحتها
زاد من قسوتها

اتكلم يا حسام
قول اللى انت عايزة
ما دام مؤمن بيه

ما تسكتش ولا تكون مقهور
قول رأيك واسمع رأى غيرك

يمكن الكلام يريحينا شويه
ويشيل الخيط اللى على شفايفنا

حتى لو هنشيله بسكين زى اللى فى الصوره
المهم يتشال

تحياتى

shreen يقول...

حسام
لو حبيت ممكن تمسح التعليق ده بعد كده

انا اللينك اللى انت ادتهونى فتح خلاص
وباشكرك جدا جدا جدا عليه

بس نفسى اعرف
انت عرفت منين انه هيعجبنى

معلش انى باكتب عندك
بس انا خفت لو قلتلك عندى اللينك فتح
يتوه وسط باقى التعليقات وما تعرفش انه اشتغل خلاص

لما تقراالكلام ده
ابقى امسحه
براحتك


وبجد شكرا جدا على اللينك

كاميليا بهاء الدين يقول...

مبروك المدونة الجديدة

ربنا يبارك لك فيها

وتملاها سعادة وفرحة

ولو ان من البوست ده

حسيت ان فيه حاجه

ربنا يسعد قلبك الجميل يارب

تحياتى

كاميليا

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى
كلام من القلب

بجد سعيد انك اول تعليق فى المدونه لاننا صحاب من قديموا بقه

يا افندم افتح مدونه اسهل من انى اشترى رغيف عيش....ولا ايه

طبعا لازم الاسم يدل على اللى ناوى اعمله وانتى عارفه دقيق قوى فى الاسامى واحب كل شئ يكون واضح وصريح

ويا حبيبتى عارف انك مش بتتريقى والحمد الله اسمه عجبك

ما الناس كلها مش راضية ومش موافقه

بس الخوف ساعات

يخليها راضية وموافقه

وكمان متشكر على التأيد المقدم ده ده هيدينى دفعه حلوة واكيد انا هقول راى وايه اعتراض منك مفهوش مشكلة انتى كلاامك ليه اعتبار كبير عندى يا جميل

يا حبيبتى ضرب نار ايه بلاش الكلام ده هتودينى فى داهية انتى عرفانى مش بستحمل حتى ضرب الهوا مش النار

وربنا يبارك فيكى يا مونمون

وربنا يديكى اللى يسعدك ويريح بالك وقلبك وروحك وعقلك و...الرقابه بقه

دنيا واخره يا سكر

نورتينى

يا

م
و
ن
م
و
ن

مونمون

واوعى تغيرى المحطه

سلااام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى
shreen

الله يباركلك ويخليكى يا قمر

ومعلش المدونه دى هخليها نختلف فيها

بدل ما ببوظ شاعرية المدونتين التانيين بخلافات

خلينا نختلف فى دى بس

او نحاول نتفق شويه احسن

نورتينى بجد

تحياتى
سلام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزى
mohamed hesham

الله يباركلك
واتمنا تزور المدونتين التانيين اعرف رائيك فيها

وانا زورتك

بس هعلق بعدين

اصل التعليق عندك محتاج تركيز اكتر

تحياتى

سلام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى
shreen

عارفة يا شرين انا كنت هحطها صورة للبلوج اعلى الصفحة

بس علشان قسوتها وانها صعبه على انا كمان

قولت احطها فى البوستات ممكن بعض البوستات بس

الكلام ده يمكن فى ناس حساه اكتر منى الف مرة وموجعيين اكتر منى الف مرة والكلام مهما كان اقل من واقع موجود بيقهر اكتر واكتر بس بجد مبحبش الظلم

ما انا هتكلم لانى عاوز اتكلم بجد مبحبش اكتم جوايا كفايه كتير كتمت جوايا

اه هنشيلة واللى يجرى يجرى بقه وربنا يستر ويورينا النور من الظلام

شرين انتى كلامك بيريحنى دايمن

تحياتى

سلام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى

shreen
تعليق ايه اللى امسحه

انا مش بحب امسح اى تعليق مهما كان

يبقا امسح تعليقك انتى ده مستحيل

الحمد الله اصله مكنش بيفتح لما ادتهولك بس خوفت تفكرى انه كده دايمن بس كويس انه فتح وشوفتيه

ايه الكلام اللى يزعل ده

عرفت منين انه هيعجبك

اما المشاوير اللى عمالين نروحها لبعض اروح البلوج عندك وارجع وانتى تروحى البلوج عندى وترجعى مره تانى على التانى واهوه جبتلك بلوج فى اخر الدنيا وجيتى زورتينى فيه

كل ده وتقولى عرفت ازاى

اما الانسان هيحس امتا بالانسان ويفهمه

شوفى تكتبى عندى او عندك انا لما بعلق عندك بستنا تعليقك على ومش ممكن مخدش بالى منه ابدا

يتوه من مين يا جميل

واللينك بجد عجبنى وصحبته انسانه كويسه جداااا

نورتينى ووجودك بيسعدنى يا افندم

سلاام

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى
كاميليا

الله يباركلك يا كيموا

لا المدونه دى للخناق والمشاكل والاعتراض

انا لازم اوضحلك الحقيقه ولا اخدعك

حسيتى ان فيه ايه

قولى يا قمر ولا يهمك

على العموم بكره هتشوفى

يا رب يعجبك

ولو اختلفنا متزعليش يا ريت

تحياتى
سلااام

غير معرف يقول...

Mabrok 3la el blog
bas lih ta3b el alb
en shaa allah ykon blog gamed gedan
mastnia awl post fih
en shaa allah
ma3lsh en kont bakteb keda
el keyboard 3ndy bazet

walaa يقول...

مبروك المدونه الجديده بس كده هيبقى كتييير انا هتابع ايه بالظبط
بس اتكلم براحتك لو عندك مبدأ
بيعجبنى صراحتك وعدم سكوتك على الغلط

ومستنين البوستات الجيده
ولاء

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى
lola
الله يباركلك ويخليكى

وتعب القلب مكتوب علينا وقضا اخف من قضا برضوا

وانا يهمنى بس اوصل شئ عاوز اقولك للناس واللى بيخش عندى

واول بوست محتار فيه بس هتوكل واحط واحد

ويا قمر ميهمكيش الكتابه ايه
انا عرفت ان الكيبورد مش مظبوط وواخد بالى

تحياتى يا سكر
سلام

احساس لسه حى يقول...

عزيزتى

كده مش كتير بصراحه لان لكل منهم مود ومذاق وكمان علشان ارتاح برضوا

واكيد انا هتكلم بمبدئى وقناعتى بالذات فى الامور الواضحه

واتمنا اكون صريح دايمن ومضعفش

والبوست بجهز فيه ممكن احطه دلوقتى كمان
تحياتى

نورتينى

سلااااااااااااام

الشموع البيضاء يقول...

مبرووووك على المدونه الجديده مع ان المدونتين التانيين كمان هايلين ..منتظرين الجديد دايما وللاماااام وربنا يوفقك

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق يقول...

عزيزتى
الشموع السوداء

كل وحده منهم وليها اهدافها واحساسها

واقرى كويس فيهم هتحسى بالفرق

وهتعرفى انا اقصد ايه وعاوز ايه من كل مدونه

تحياتى

سلاااااااااااااام

عروسة ننوسة يقول...

تحياتى ..ازيك؟

عروسة ننوسة يقول...

تحياتى

dina يقول...

الصورة دى جامدة اوى
لو كل واحد سلبى و مالوش رأى و زى قلته يعرف ان هو دا شكله ادام نفسه و ادام بلده بس

Asmaa mahaba يقول...

حلو الاسم بس الصوره بصراحه صعبه
انا مشفتش اى مدونه غير دى اوعدك اتصفح الباقى
تحياتى ليك سومه_87